Een sportief dagje uit in Amersfoort!

Ontdek Amersfoort op een sportieve én ontspannen manier met dit unieke arrangement! Of je nu zelf uit Amersfoort komt of de stad als toerist wilt bezoeken, dit pakket is perfect voor een actief dagje uit met vrienden of familie en biedt een geweldige mix van avontuur, natuur, prachtige uitzichten over Amersfoort en lekker eten en drinken.

Wat je kunt verwachten in een notendop:

• Peddel met een kano door de prachtige grachten en ontdek de stad vanaf het water.
  • Geniet van een adembenemend uitzicht over Amersfoort en beklim de Onze Lieve Vrouwetoren.
  • Beloon jezelf met een heerlijk hapje en een verfrissend drankje in dé stadstuin van Amersfoort.

Kanoën: Een ontspannen tocht naar het centrum van Amersfoort

Jullie beginnen de dag met een ontspannen kanotocht door het prachtige Randenbroekerpark en de schilderachtige grachten van Amersfoort. Terwijl jullie peddelen, genieten jullie van het groen en de rust van het park en de middeleeuwse charme van de stad.

Beklim de Onze Lieve Vrouwetoren: Het hoogtepunt van je dag

Na het kanoën parkeren jullie de kano in de stadstuin van het Krankeledenplantsoen. Hier start het volgende avontuur: een rondleiding en beklimming van de toren. Of jullie nu kiezen voor de beklimming om 11:30 uur of 14:00 uur, jullie krijgen een prachtig uitzicht over de stad terwijl de gids de rijke geschiedenis van Amersfoort laat zien.

Welverdiend relaxen: In dé stadstuin van Amersfoort

Na alle actie ontspannen jullie lekker op het Krankeledenplantsoen met een hapje en een drankje bij Long John’s of Boothill Saloon, de keuze is aan jullie! Deze gezellige stadstuin is de perfecte plek om nog even te relaxen om zo met nieuwe energie weer terug te peddelen naar het startpunt.

Praktische info en voorwaarden

Beschikbaarheid: Donderdag t/m zondag. Andere dagen op aanvraag.

Reserveringen: Minimaal drie dagen van tevoren via kantjeboordverhuur.nl, afhankelijk van de beschikbaarheid.

Groepen: Voor groepen van 6 personen of meer bieden we maatwerk en privérondleidingen buiten de reguliere tijden.

Tijden: Zorg dat je er op tijd bent; start de kanotocht om 10:15 uur voor de beklimming van 11:30 uur en start de tocht om 12:45 uur voor de beklimming van 14:00 uur. Voor de torenbeklimming moet je uiterlijk 5 minuten van tevoren aanwezig zijn.

Veiligheid: Een kano is vanwege veiligheidsredenen voor minimaal 2 personen geschikt. Kinderen kunnen mee vanaf 6 jaar.

Extra kind mee: Een kind (6-12 jaar) kan als derde persoon mee voor €10 extra.

Annuleren: Minimaal 48 uur van tevoren annuleren, dan kun je het arrangement op een andere dag gebruiken.

Boek dit sportieve dagje uit in Amersfoort met ons complete arrangement!

Dit arrangement is inclusief:

• Kanohuur (4 uur)
  • Torenbeklimming (1 uur)
  • Een hapje en één drankje (p.p.)

Totale prijs voor 2 personen: € 65,00 euro

Zin in een dagje avontuur, cultuur en ontspanning? Reserveer nu via de website van Kantjeboord en beleef een fantastische dag in Amersfoort!